carrolivia

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Olivia och Carro - 13 oktober 2010 20:10

Förlåt för att jag inte bloggat nånting sen i tisdags eftermiddag..

Hade fult upp! Men nu är jag bloggsugen och känner att jag vill skriva lite grann. Hihi! Idag hade min ( Carros ) grupp träslöjd och Olivias grupp hade syslöjd.

Det var sjukt kul idag faktiskt! Kommentera gärna ifall det är något specielt ni söta bloggläsare vill läsa/kolla i den här lilla bloggen.

Vi ska försöka göra så gott vi kan!


Här är en bild på mej.  (ganska suddig,förlåt för det!)


  

Av Olivia och Carro - 13 oktober 2010 16:34

Hej!

Nu har jag (Olivia) kommit hem från skolan men jag kom hem för länge sedan men men hihi  

Jag gör inget jag holler på med läxan men  det är tråkit, så  lyssnar jag  på musik :)

Ja i helgen kanske jag ska sova hos Carros pappa men vet inte om det går hoppas att det går!!Då ska vi göra mycket kul tillsammans hoppas jag och det tror jag  


Men nu hinner jag inte skriva mer. Hoppas att ni kometerar om ni vill men det skulle vara kul om ni gjorde det men vi hörs.


Olivia


Av Olivia och Carro - 13 oktober 2010 07:51

Hej!


Nu ska jag (Olivia) äta frukost sen ska jag gå till min  kompis Jonna för vi går till sammans till skolan :-)

Men måste gå nu ska skriva mer senare så ni vet!!  


Kram Olivia

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards