carrolivia

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Gympa..

Av Olivia och Carro - 12 oktober 2010 15:30

Hejhej! :)

Nu har jag ( Carro ) kommit hem från denna långa skoldag..

Vi hade jättekul idag,först hade vi ehm..Engelska sen musik.

Musiken var lite smådryg sådär.. Menmen..

Sen så åt vi lunch och jag och min bästa vän Elin sjöng i musiksalen på rasten.

Det är sjukt kul! Aja..sen hade vi ett asdrygt pass med eva.. 

Kul som fan? :o  not. Sen hade ví gympa...gissa vad som händer efter 15 minuter...jo vi hade ju "killerboll" och jag typ 5 till var kvar..vi hade 2 bollar och den ena bollen hade jag och den andra bollen hade Abdu.. Fast grejjen var den att jag tänkte inte på att det fanns 2 bollar så när jag böjde mej för att ta upp den så kände jag ett JÄTTEHÅRT kast i mitt ansikte och fy fan vad ont det gjorde...kom några tårar men det gick bra.. förutom att jag missade en hel del... (vi hade basket.) men på matchen bestämde jag mej för att skita i alla och bara köra.. men det gick inte så värst bra.. vi förlora 2 gånger... ;)

Men men,nu mår jag bra och det är tur det! :)

Vi hörs! // Carro  

 
 
Becca

Becca

12 oktober 2010 15:50

Vill du vara med och bidra med 10:- till rosabandet? Helt gratis? Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och klicka på länken i mitt inlägg för att bidra med 10:- helt gratis!! målet är att komma upp i 25000:- Så vill du göra en god gärning? klicka dej in och gör ditt bidrag hört!!

/Becca

http://myranstankar.blogg.se

Olivia och Carro

13 oktober 2010 20:08

hej Becca!
Vi avstår från sånt..
MVH Carro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia och Carro - 20 oktober 2010 15:11

jag o olivia har tappat kontakten helt...? :o vi är bara vanliga kompisar nu och inte bästisar.. vad det beror på vet jag inte? :o har bara blivit så.. Hörs? //Carro ...

Av Olivia och Carro - 18 oktober 2010 19:27

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit så mycket jag har haft läxor och jag har glömt att jag hade en 'blogg' men Carro det är Olivia som skriver nu så att ni vet! Jag gör inte så  mycket nu sitter och gör läxan jätte tråkåt men måste har ju prov i...

Av Olivia och Carro - 18 oktober 2010 15:31

hehe.    Hörs! // Carro

Av Olivia och Carro - 13 oktober 2010 20:10


Förlåt för att jag inte bloggat nånting sen i tisdags eftermiddag.. Hade fult upp! Men nu är jag bloggsugen och känner att jag vill skriva lite grann. Hihi! Idag hade min ( Carros ) grupp träslöjd och Olivias grupp hade syslöjd. Det var sjukt kul...

Av Olivia och Carro - 13 oktober 2010 16:34

Hej! Nu har jag (Olivia) kommit hem från skolan men jag kom hem för länge sedan men men hihi   Jag gör inget jag holler på med läxan men  det är tråkit, så  lyssnar jag  på musik :) Ja i helgen kanske jag ska sova hos Carros pappa men vet inte ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards