carrolivia

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Olivia och Carro - 12 oktober 2010 21:09

Jag (Olivia) ska skriva lite vad vi har gjort idag.

Jag har varit med Carro i typ 2timmar:)

Men nu är klockan är nio tror jag hihi  

Ja ska lägga mej snart för det är skola imorgon.

Men ska skriva jag först om jag hinner.

Jag och Carro har bara varit på byn typ inte gjort något så det var ganska tråkit.

Men nu hinner jag inte skriva mer men ska försöka skriva imorgon om jag hinner:p

Men god natt på er.

Kram Olivia 



Av Olivia och Carro - 12 oktober 2010 15:50

Jag (Olivia) har varit på skolan det var inte kul men jumpan var kul:p

Ja nu är jag hemma och vet inte vad jag ska göra kanske ska göra läxan men orkar inte det är engelska o matte. Men efter det kanske jag ska kolla på tv elr vara med Carro vet inte om jag hinner det men vi får se. Hinner inte mer men ska skriva mer idag om jag hinner men vi hörs!  



Kram Olivia!<3

Av Olivia och Carro - 12 oktober 2010 15:30

Hejhej! :)

Nu har jag ( Carro ) kommit hem från denna långa skoldag..

Vi hade jättekul idag,först hade vi ehm..Engelska sen musik.

Musiken var lite smådryg sådär.. Menmen..

Sen så åt vi lunch och jag och min bästa vän Elin sjöng i musiksalen på rasten.

Det är sjukt kul! Aja..sen hade vi ett asdrygt pass med eva.. 

Kul som fan? :o  not. Sen hade ví gympa...gissa vad som händer efter 15 minuter...jo vi hade ju "killerboll" och jag typ 5 till var kvar..vi hade 2 bollar och den ena bollen hade jag och den andra bollen hade Abdu.. Fast grejjen var den att jag tänkte inte på att det fanns 2 bollar så när jag böjde mej för att ta upp den så kände jag ett JÄTTEHÅRT kast i mitt ansikte och fy fan vad ont det gjorde...kom några tårar men det gick bra.. förutom att jag missade en hel del... (vi hade basket.) men på matchen bestämde jag mej för att skita i alla och bara köra.. men det gick inte så värst bra.. vi förlora 2 gånger... ;)

Men men,nu mår jag bra och det är tur det! :)

Vi hörs! // Carro  

Av Olivia och Carro - 12 oktober 2010 08:32

Hej alla söta bloggläsare! :)

Nu ska jag ( Carro ) iväg på skolan...

Det är inte så långt snarare 20 meter? :o

Haha,jaja. Idag har vi iallafall gympa,musik,engelska och svenska.

Vi hörs! // Carro



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards